Laiko ribojimas: 2s
Atminties ribojimas: 128MB
Auksinės monetos
Jonas žaidžia kompiuterinį žaidimą apie legendinį aukso miestą El Dorado. Ką Jonas veikia auksiniame mieste? Žinoma, renka auksą! Miesto žemėlapis yra (
) dydžio stačiakampis, kuriame kiekviename taške yra pastatas, gatvė arba aukso moneta.
Jonas gali judėti tik pietų (žemėlapyje žemyn) bei rytų (žemėlapyje dešinėn) kryptimis ir nori susirinkti kiek įmanoma daugiau monetų.
Laukelį kuriame stovi Jonas pažymėkime
(
):
- jei laukelyje
yra auksinė moneta, Jonas ją pasiima;
- jis gali pajudėti į laukelį
arba į
, jei šie laukeliai yra žemėlapyje ir juose nėra pastato;
- jei Jonas nebegali pajudėti, žaidimas baigiamas.
Užduotis
Jonas turi visą miesto žemėlapį. Suskaičiuokite, kiek daugiausiai monetų Jonas
gali susirinkti, jeigu jis pradeda žaidimą langelyje .
Pradiniai duomenys
Pirmoje eilutėje pateikti du sveikieji skaičiai ir
nurodantys miesto dydį.
Tolimesnėse
eilučių yra po
simbolių
- jei
=
.
, šiame laukelyje yra nutiesta gatvė;
- jei =
x
, šiame laukelyje yra pastatas;
- jei =
o
, šiame laukelyje yra nutiesta gatvė, o ant jos guli auksinė moneta. Žemėlapio kairiajame viršutiniame laukelyje niekada nebus pastato.
Rezultatai
Išveskite vieną skaičių – kiek daugiausiai auksinių monetų gali surinkti Jonas.
Pavyzdys
Sakykime, miesto žemėlapis yra toks:
Tokiu atveju Jonas gali surinkti daugiausiai 2 monetas. Jis gali tai padaryti 3 būdais:
Duomenys | Rezultatai | Paaiškinimas |
---|---|---|
3 4 .... o... ox.o |
2 |
Pavyzdys toks pats kaip iliustracijoje. Jonas surinks daugiausiai 2 monetas. Žaidimas gali baigtis laukeliuose (3, 1) arba (3, 4). |