Laiko ribojimas: 1s
Atminties ribojimas: 64MB
Duomenų failas: fleas.in
Rezultatų failas: fleas.out
Blusų cirkas
Jūsų vertingiausias turtas yra blusų cirkas. Pagrindinį numerį jame atlieka šešios blusos. Vieną dieną jūs netyčia nuvertėte dėžutę, kurioje buvo šios blusos, ir jos išsibarstė 4x4 dydžio plotelyje sudarytame iš kvadratinių plytelių. Visos blusos nusileido ant skirtingų plytelių.
Jūs nusprendėte pažaisti žaidimą. Paėmėte kubą, kurio dydis sutampa su plytelės dydžiu, ir padėjote ant vienos iš plytelių, ant kurios blusos nėra. Tada pradėjote ridenti kubą ant gretimų plytelių. Blusos yra smalsios, jos mėgsta tyrinėti. Kai užridenate kubą ant plytelės su blusa, pastaroji peršoka ant kubo apačios. Blusos yra pakankamai mažos, kad jų nesutrintų užverstas kubas. Jei, ant kubo sienos, kuri yra paverčiama ant grindų, yra blusa, tai ji nušoka nuo kubo ant plytelės.
Jūsų žaidimo tikslas yra ridenti kubą tokiu būdu, kad visos blusos atsidurtų ant kubo. Kubas negali būti išridentas už 4x4 plotelio ribų. Pavyzdys:
Pradiniai duomenys
Keturios eilutės po keturis simbolius - pradinis žaidimo lauko planas. '.' reiškia tuščią plytelę, 'X' - plytelę su blusa, 'K' - kubą. Visada bus lygiai vienas 'K' ir šeši 'X' simboliai.
Rezultatai
Vienoje eilutėje parašykite vieną skaičių - mažiausią kubo pavertimų skaičių, kurio reikia, norint surinkti blusas ant kubo. Jei to padaryti neįmanoma, rašykite -1.
Pavyzdžiai
Duomenys | Rezultatai |
---|---|
...X XXXX K..X .... |
8 |
KX.X .X.. ..X. X..X |
14 |