Laiko ribojimas: 1s
Atminties ribojimas: 256MB
Duomenų failas: kortu_zaidimass.in
Rezultatų failas: kortu_zaidimass.out
Kortos
Mantas su draugais nusprendė sužaisti kortų žaidimą "svirplys".
Šio žaidimo kortų kaladę sudaro 25 skirtingi kortų tipai (5 skirtingų spalvų turinčių 5 skirtingas vertes). Mantas turi į eilę išrikiuotų kortų. Žaidimas komplikuotas tuo, jog Manto kortas mato visi jo draugai išskyrus patį Mantą. Mantas žino, kokias kortas jis turi, bet nežino, kokia tvarka jos išdėstytos. Taipogi Mantas gali turėti kelias identiškas kortas. (kiekvieno tipo kortai jis žino, kiek tokių kortų turi).
Kitų žaidėjų tikslas padėti Mantui sužinoti, kokio tipo yra kiekviena jo korta. (kokia yra pirma korta eilėje, kokia yra antra ir t.t.). Tikslui pasiekti, kiti žaidėjai jam gali duoti užuominas. Užuominos gali būti dviejų rūšių:
- Užuomina apie spalva: žaidėjas pasako spalvą bei parodo į visas tos spalvos kortas.
- Užuomina apie kortos vertę: žaidėjas pasako vertę bei parodo į visas tos vertės kortas.
Jūsų užduotis - rasti minimalų užuominų skaičių, kad Mantas galėtų tiksliai pasakyti kiekvienos spalvos spalvą bei vertę.
Pradiniai duomenys
Pirmoje eilutėje yra skaičius () - Manto eilėje išdėstytų kortų skaičius.
Antroje eilutėje yra kortų aprašymų. Kiekvienos kortos aprašymas yra sudarytas iš dviejų simbolių. Pirmas simbolis nurodo kortos spalvą. (Spalva gali būti viena iš šių penkių simbolių - R, G, B, Y, W). Antras simbolis nurodo kortos vertę (skaitmuo nuo 1 iki 5). Mantas nežino tikslios tvarkos, kuria yra išdėstytos šios kortos.
Rezultatai
Išveskite vieną skaičių - kiek mažiausiai užuominų kiti žaidėjai turi padaryti.
Pavyzdžiai
Pradiniai duomenys | Rezultatai | Paaiškinimas |
---|---|---|
2 G3 G3 |
0 |
Mantas žino, jog kiekviena korta bus G3 |
4 G4 R4 R3 B3 |
2 |
Užtenka duoti užuominą apie visus ketvertus ir apie visas R spalvos kortas |
5 B1 Y1 W1 G1 R1 |
4 |
Reikia duoti užuominas apie bet kurias 4 spalvas |