Laiko ribojimas: 1s

Atminties ribojimas: 16MB

Duomenų failas: kryziukai.in

Rezultatų failas: kryziukai.out

Jei norite pateikti savo sprendimą - prisijunkite.

Kryžiukai-nuliukai

Tikriausiai visi žino šį žaidimą: 3x3 matmenų lentelėje du žaidėjai paeiliui į tuščius langelius įrašo kryžiuką arba nuliuką; laimi tas žaidėjas, kuris pirmas savo simboliu (kryžiuku arba nuliuku) užpildo visą eilutę, stulpelį arba įstrižainę. Jei tuščių langelių nelieka ir nei vienas iš žaidėjų nėra laimėjęs, žaidimas baigiasi lygiosiomis. Pradeda žaidžiantysis kryžiuku.

img

Parašykite programą, kuri duotai žaidimo situacijai nustatytų, ar:

  1. eisiantysis žaidėjas LAIMI: nesvarbu, kaip žais varžovas, šis žaidėjas gali laimėti,
  2. eisiantysis žaidėjas PRALAIMI: nesvarbu, kaip žais šis žaidėjas, varžovas gali laimėti,
  3. LYGIOSIOS: neteisingas nei vienas iš ankstesnių teiginių.

Pradiniai duomenys

Pirmoje pradinių duomenų failo eilutėje įrašytas testų skaičius T (1\\leT\\le10000). Toliau įrašyta T korektiškų kryžiukų-nuliukų žaidimo situacijų. Kiekviena situacija pateikiama trijose eilutėse po tris simbolius x, o ir . (taško simbolis). Prieš kiekvieną žaidimo situaciją įrašyta viena tuščia eilutė.

Rezultatai

Kiekvienam testui į rezultatų failą jūsų programa turi įrašyti po žodį LAIMI, PRALAIMI arba LYGIOSIOS, tokiu formatu, koks parodytas pavyzdyje.

Pavyzdys

Pradiniai duomenys Rezultatai
3
\
...
.x.
...
\
.o.
.x.
...
\
xo.
.x.
...
Testas nr. 1: LYGIOSIOS
Testas nr. 2: LAIMI
Testas nr. 3: PRALAIMI