Laiko ribojimas: 1s

Atminties ribojimas: 64MB

Duomenų failas: lmio_1997_3e2_zaidimas_vyr.in

Rezultatų failas: lmio_1997_3e2_zaidimas_vyr.out

Jei norite pateikti savo sprendimą - prisijunkite.

Žaidimas

Duota kryžiaus formos lenta, turinti n(n+4m) langelių. Paveiksle pateiktas lentos pavyzdys, kai n=3 ir m=2.

< insert image here >

Kai kuriuose lentos langeliuose yra juodos šaškės. Šaškių padėtis nusakoma koordinatėmis. Koordinačių pradžia laikomas centrinis langelis, jo koordinatės (0;0). Šaškės eina tik kirsdamos vertikaliai arba horizontaliai. Šaškė nukertama, jei per ją peršoka kuri nors kita šaškė (šokama tik į laisvą langelį).

Užduotis

Žaidimo tikslas – rasti tokią kirtimų seką, kad lentoje liktų tik viena šaškė. Parašykite algoritmą šiam tikslui pasiekti.

Pradiniai duomenys

Pirmoje eilutėje yra skaičiai m ir n (n – nelyginis), nusakantys lentos dydį. Antroje eilutėje – šaškių, esančių lentoje, skaičius k. Kitose k eilučių yra visų šaškių koordinatės (po du skaičius kiekvienoje eilutėje).

Rezultatai

Jei ieškomos kirtimų sekos negalima rasti, tai rašykite žodį NEGALIMA. Kitaip kiekvienoje eilutėje turi būti 4 skaičiai: kertančios šaškės koordinatės ir langelio, į kurį ta šaškė nušoka po kirtimo, koordinatės

Pavyzdžiai

Pradiniai duomenys Rezultatai
2 3
10
0 0
1 0
2 0
3 0
1 1
-1 1
1 -1
-1 -1
-2 0
-3 0
-3 0 -1 0
-1 0 -1 -2
1 0 1 -2
3 0 1 0
1 1 1 -1
1 -2 1 0
1 0 -1 0
-1 1 -1 -1
-1 -1 -1 -3

Ribojimai

m\\leq5

n\\leq5

k\\leq20