Laiko ribojimas: 1s
Atminties ribojimas: 64MB
Duomenų failas: lmio_1997_3e2_zaidimas_vyr.in
Rezultatų failas: lmio_1997_3e2_zaidimas_vyr.out
Žaidimas
Duota kryžiaus formos lenta, turinti n(n+4m) langelių. Paveiksle pateiktas lentos pavyzdys, kai ir .
< insert image here >
Kai kuriuose lentos langeliuose yra juodos šaškės. Šaškių padėtis nusakoma koordinatėmis. Koordinačių pradžia laikomas centrinis langelis, jo koordinatės . Šaškės eina tik kirsdamos vertikaliai arba horizontaliai. Šaškė nukertama, jei per ją peršoka kuri nors kita šaškė (šokama tik į laisvą langelį).
Užduotis
Žaidimo tikslas – rasti tokią kirtimų seką, kad lentoje liktų tik viena šaškė. Parašykite algoritmą šiam tikslui pasiekti.
Pradiniai duomenys
Pirmoje eilutėje yra skaičiai ir ( – nelyginis), nusakantys lentos dydį. Antroje eilutėje – šaškių, esančių lentoje, skaičius . Kitose eilučių yra visų šaškių koordinatės (po du skaičius kiekvienoje eilutėje).
Rezultatai
Jei ieškomos kirtimų sekos negalima rasti, tai rašykite žodį NEGALIMA. Kitaip kiekvienoje eilutėje turi būti 4 skaičiai: kertančios šaškės koordinatės ir langelio, į kurį ta šaškė nušoka po kirtimo, koordinatės
Pavyzdžiai
Pradiniai duomenys | Rezultatai |
---|---|
2 3 10 0 0 1 0 2 0 3 0 1 1 -1 1 1 -1 -1 -1 -2 0 -3 0 |
-3 0 -1 0 -1 0 -1 -2 1 0 1 -2 3 0 1 0 1 1 1 -1 1 -2 1 0 1 0 -1 0 -1 1 -1 -1 -1 -1 -1 -3 |