Laiko ribojimas: 1s

Atminties ribojimas: 64MB

Duomenų failas: lmio_1999_3e1_zaid_saske_jau.in

Rezultatų failas: lmio_1999_3e1_zaid_saske_jau.out

Jei norite pateikti savo sprendimą - prisijunkite.

Žaidimas su šaške

Žaidimą su šaške žaidžia vienas žmogus. Lentoje vienas šalia kito nupiešta n kvadratėlių. Jie sunumeruoti nuo 1 iki n. Į kiekvieną kvadratėlį įrašytas sveikasis skaičius nuo -n iki n. Pirmame kvadratėlyje įrašytas nulis. Jame žaidimo pradžioje pastatoma šaškė.

Žaidimas pradedamas metant lošimo kauliuką, turintį nuo 1 iki 6 akių. Žaidėjas pastumia šaškę per tiek kvadratėlių į priekį, kiek iškrito kauliuko akių. Jei šaškė sustoja ant kvadratėlio su teigiamu skaičiumi – ji per tiek kvadratėlių pastumiama į priekį, jei ant neigiamo – per tiek kvadratėlių perstumiama atgal. Taip vaikštoma tol, kol patenkama ant kvadratėlio su nuliu. Tada vėl metamas kauliukas ir judama į priekį.

Jei iš paskutiniojo kvadratėlio šaškei dar reikia judėti į priekį, ji patenka į pirmąjį kvadratėlį. Jei judėdama atgal šaškė patenka į pirmąjį langelį, tai iš ten niekur toliau nebeina – sustoja ir vėl metamas kauliukas.

Sutarta, kad perstumiant šaškę iš vieno kvadratėlio į kitą, ji aplanko ne tik tuos du, bet ir visus jos kelyje pasitaikančius kvadratėlius. Šaškės perstūmimas nuo vieno kvadratėlio ant kito gretimo laikomas žingsniu. Vadinasi, vienu ėjimu šaškė gali padaryti kelis žingsnius.

Žaidimas baigiamas, kai aplankomi visi kvadratėliai.

Panagrinėkime pavyzdį. Piešinyje parodyta, kaip judės šaškė, jei mėtant kauliuką iškrito 1, 2, 1. Kiekvienas žingsnis pavaizduotas rodykle. Iki žaidimo pabaigos šaškė padarė 15 žingsnių.

Pavyzdys

Užduotis

Parašykite algoritmą, randantį tokią kauliuko akių seką, kuriai iškritus žaidimas baigtųsi per mažiausią žingsnių skaičių.

Pradiniai duomenys

Pirmoje eilutėje nurodytas kvadratėlių skaičius n. Likusiose n eilučių įrašyta po vieną natūralųjį skaičių, nuo -n iki n. Tai kvadratėlių viduje esantys skaičiai.

Rezultatai

Rezultatus – kauliuko akių seką – spausdinkite po vieną skaičių eilutėje.

Pavyzdžiai

Pradiniai duomenys Rezultatai Paaiškinimas
7 0 -3 2 6 0 -2 1
4 2
Šaškė iš viso padarys šešis žingsnius

Ribojimai

1\\leqn\\leq10000.