Užsiėmimas 2019-05-25
Nuotolinis užsiėmimas apie bendrus naudingus uždavinių sprendimo būdus. Nuorodos savarankiškam pasiskaitymui:
- Slenkantis langas (angl. sliding window): https://www.geeksforgeeks.org/window-sliding-technique/
- Uždavinio sakidymas į dvejeto laipsnių dydžio sub-uždavinius. Pavyzdys - sparse table: https://www.geeksforgeeks.org/sparse-table/, https://cp-algorithms.com/data_structures/sparse-table.html
- Trejetainė paieška (angl ternary search): https://www.hackerearth.com/practice/algorithms/searching/ternary-search/tutorial/
- Dviejų rodyklių (angl. two pointers) metodas: https://tp-iiita.quora.com/The-Two-Pointer-Algorithm
Užduotys:
Rezultatai:
Fybonačis | Unikumas | Vaikų žaidimas | Sniegas | Minimumas | Intervalas | |
---|---|---|---|---|---|---|
Per Magnus Skullerud | 100% (5) | 100% (1) | - | 84.3% (6) | 100% (3) | 86.3% (1) |
Artiom Tretjakovas | - | - | - | - | - | - |
Tomas Žadvydas | 25.8% (2) | 64.5% (2) | - | - | - | - |
Augustė Lukošiūtė | - | 100% (2) | - | - | - | - |
Paulius Gečas | - | - | - | - | - | - |
Pijus Tiškevičius | - | - | - | - | - | - |
Emilis Vaicieka | - | - | - | - | - | - |
Ignas Volčokas | - | - | - | - | - | - |
Martynas Budrevičius | - | - | - | - | - | - |
Nedas Bolevičius | - | - | - | - | - | - |
Rokas Braidokas | 100% (2) | 100% (5) | 100% (5) | 100% (32) | 100% (1) | 100% (3) |
Gabrielius Gvazdauskas | - | - | - | - | - | - |
Aldas Lenkšas | 100% (4) | 100% (1) | 100% (1) | 100% (5) | 100% (2) | 100% (1) |
Armandas Leonavičius | 100% (4) | 100% (2) | 2.0% (1) | 100% (24) | 100% (1) | 100% (6) |
Mantas Jankūnas | - | - | - | - | - | - |
Konstantin Sesok | 25.8% (2) | 100% (1) | 2.0% (1) | - | - | - |
Tomas Babelis | 22.6% (1) | - | - | - | - | - |
Gabrielius Keibas | 100% (2) | 100% (2) | 100% (1) | 100% (5) | 100% (1) | 100% (1) |
Liron Blank | - | - | - | - | - | - |
Adomas Auga | - | - | - | - | - | - |
Vika Meškauskaitė | - | - | - | - | - | - |
Nojus Džiaugys | - | - | - | - | - | - |
Artur Masalcev | - | - | - | - | - | - |
Faustas Puzeras | - | - | - | - | - | - |